donderdag 20 december 2012

Even een update ....

 
Stilgezeten heb ik allerminst.....de eerste weken na de operatie heb ik me beziggehouden met de dropjesquilt van Kaffe Fasset. De top is nagenoeg klaar, tussenstof en achtergrond liggen klaar. Dat wordt januari voor ik me er weer over buig!
 
 
 
Verder heb ik kort geleden een workshop gevolgd bij Dorry, waarbij Jose ons "Quilt as you go" heeft geleerd. Leuk en makkelijk voor mijn Lolliepopblokken.


                                                          Ziet er gaaf uit he?

 
Ik ben nu bezig de rand verder af te maken, nog een heel werk!

 
.....detail van de achterkant.......

 
.......en ja hoor een lekker klein werkje begonnen! Dat wil zeggen: de blokjes=sterren zijn klein en makkelijk meeneembaar ( straks in de camperbus!). Het zijn gebruikte overhemden van echtgenoot! De blauwe stof op de achtergrond wordt de tussenstof.

 
En deze dan? Mijn laatste creatie op de schilderclub. Met een schuimrollertje gemaakt. Wat een leuk werk was dat! Op 9 januari komen de schilderijen van Coloriet, onze schilderclub , een aantal weken te hangen in T laar, verzorgingshuis in Tilburg.
Zo, het eerste bericht zit er op, vanaf mijn spiksplinternieuwe laptop met Windows 8, even wennen hoor!
 
QUILTZE!
 
Kitty

1 opmerking: