dinsdag 14 mei 2013

Mag ik zeggen...


....dat ik toch wel een beetje spijt heb dat ik de blokken van mijn lolliepop niet eerst aan elkaar heb gezet! Ik vind het laatste stuk- 8 aan 8 zetten- bijna niet te doen. Er zitten heel wat minder mooie stukjes in en daar moet ik echt nog wat aan doen! Eerst deze lage naad maar eens goed aan elkaar krijgen....
Verder ben ik een beetje aan het frutsel met de haaknaald, bezig om katoenen scrubrondjes te maken!!
Ik zou zeggen: maak er iets van met dit weer!
Quiltze!
Kitty

2 opmerkingen:

  1. De quilt gaat natuurlijk steeds zwaarder worden. Lastig.
    Als je denkt dat het met 2-en makkelijker zal gaan, moet je ff gillen.
    Succes met het haken.
    Ik heb wat granny squares gemaakt. grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Houdt de moed er in!!!! Kit,
    want hij is héél mooi.
    Mijn 'ripple blanket' komt trouwens van
    attic 24. Staat op mijn blog en kan je zo doorlinken. De nederlandste vertaling heb ik thuis, weet niet meer hoe ik daar gekomen ben.
    Maar kom gauw langs , als het weer rustig is.
    groetjes Susi

    BeantwoordenVerwijderen